چت خصوصی

محسن

چت خصوصی

محسن

زندگی خوابگاهی

ساعت ۲ نصف شب(یک اتاق)          cancan.gif

 ساعت ۳ نصف شب(کل خوابگاه منهای سرپرست )                 za2.gif

 ساعت ۴ صبح هنگام خواب       pillowfight.gif

 

وضعیت تحصیل در خوابگاهbliss.gifreading.gifbliss.gif

اولین روزهای خوابگاهgrouphugg.gif

گفت و گوی صمیمانه برسرآماده کردن صبحانه بعد از گذست چند روز 3ztzsjm.gif

پایان گفت و گو stretcher.gif

امکانات غذایی در خوابگاه desertsmile.gif

طریقه ظرف شستن در خوابگاه   angry.gif

 

اواخر ترم وضعیت ۷۰درصد دانشجویان4hba7gi.gif

و این هم آخر عاقبتش!!2LJ6NNA.GIF

نظرات 13 + ارسال نظر
دریا جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ http://sedadarya.blogfa.com

سلام و هزار و سیصد تا سلام به روی گل و ماهت داداش تو که مارو فراموش کردی کلا و شاید اصلا هیچ وقت بهم سر نزنی ولی حالا که هنوز وبت پابرجاس اومدم بگم چقد باحال نوشتیا وقت نکردم که قبلش بیام و نظر بدم شرمنده موفق باشی

negin چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ http://divonekhone818.blogfa.com

خیلی باحال بووووووووووووووووووووووووووووووووود
لینکت کردم.

negin پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ http://divonekhone818.blogfa.com



گاهی که دلم...
به اندازه ی تمام غروبها می گیرد...
چشمهایم را فراموش می کنم...
اما دریغ که گریه ی دستانم نیز مرا به تو نمی رساند...
من از تراکم سیاه ابرها می ترسم و هیچ کس...
مهربانتر از گنجشکهای کوچک کوچه های کودکی ام نیست...
و کسی دلهره های بزرگ قلب کوچکم را نمی شناسد...
و یا کابوسهای شبانه ام را نمی داند...
با این همه ، نازنین ، این تمام واقعه نیست...
از دل هر کوه کوره راهی می گذرد...
و هر اقیانوس به ساحلی می رسد...
و شبی نیست که طلوع سپیده ای در پایانش نباشد...
از چهار فصل دست کم یکی که بهار است...من هنــوز تورا دارم....

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپم[بوسه]

دریا پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام اگه دیدی اینجارو باید بهت تبریک خیلی خیلیییییییییییی مخصوص عیدو بگم انشالا بهترین سالو داشته باشی ای کاش وبتو حذف نکنی البته شما صاحب اختیاری عزیز دوشت دارم نازی کوچولوی من

H`P`A`N شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام0

H`P`A`N شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام0

H`P`A`N شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ

ILOVE YOU

مهرنوش چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.noosh.blogfa.com

وااااااااااااااااایییییییییی خیلی باحالییییی

سمیه جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 ب.ظ

خیلی با حال بود مرسی

nazanin دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:33 ب.ظ

nazanin دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:35 ب.ظ

[:S017:ممنون خیلی باهال بود حض کردم عزیزم

مهناز یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:45 ب.ظ

محسن هستی الان

مهناز یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ب.ظ

اگه هستی بگو تا با هم صحبت کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد